Monday, June 2, 2008

One more Lesson

Well Mr. Sexy, I agree with you now. Love others first and they will love you back. Never expect anything from others but give the best to them. It really help you from becoming disappointed.

I wish I could get over this.


10 comments:

Tony said...

makin romantis aja nih tampaknya :)

Kemauan said...

Icha, who is mr sexy ? so mysterious ...

~~Devita~~ said...

wakakkakakka... Hi Tony! Hi Aku! pa kabar...:D:D biarlah menjadi misteri..>> judul film terbaru dari Icha..wakkakakak

Gratcia said...

Icha...wo-o...get over what dear?

joanne said...

wah memang kamu jd sutradara hahahaha
tapi setuju itu, kan back to the Bible!
btw maksudnya yg caricature batik itu, aku suka nyorat - nyoret kaos atau kemeja polos pake tinta anti air. Entah itu nulis namaku,blogku atau gambar karikaturku dw *narcis pol...hahahahaha. Nah kalo kepengen bisa pesen di aku gituuuu....

Fida Abbott said...

Hi Icha, Tag lama sudah diposting barusan.

I had fun doing it. Thanks.

~~Devita~~ said...

Hi Baby..wakkakakka... ga papa, cuman sekedar pelaaran dari hidup :D

Hi Mizz Joanne! oh gitu toh.wkakakakkakka.. menyalurkan ke kreatifan yah? :D gut gut.. :D

Hi sis Fida! okay, i'll be right there soon :D

123 said...

ABC Bloglearner says...

who is mr. sexy? hehe..curious too.. anyway, hope to hear from you soon. take care.

ABC Bloglearner

Adieska said...

Ooh... Mr. Sexy yah... berarti kamu bakalan jadi Mrs. Sexy... Selamat saya dukung. Dah bosan soalnya dengan tingkah laku Paris Hilton dan FPI.

*Apa hubungannya?* :D

I 10000000000% agree with your mysterious Mr. Sexy. "Apa yang kita tabur, itu yang akan kita tuai"

Kunjungan pertamax neh. Salam kenalz :D

~~Devita~~ said...

Hi 123! wakakkak... he is mysterious:D nice to know you :D

Hi ADieska! wakkakak.. salam kenal!

Post a Comment

Hi!! Thank you for visiting my blog. I am very excited to read your comments. Make yourself at home.